Aktualizace marketingové strategie v podniku – Bc. Kateřina Novotná
Bc. Kateřina Novotná
Master's thesis
Aktualizace marketingové strategie v podniku
Updating of the marketing strategy in company
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je zaměřená na aktualizaci marketingové strategie podniku MAVE Jičín, a.s. Na základě provedených vnějších a vnitřních analýz bude provedena syntéza výsledků, ze kterých bude stanovena strategie pro podnik. Podnik s dlouholetou existencí na trhu samozřejmě má svou vlastní strategii, která bude konfrontována se zjištěnými poznatky. Cílem práce tedy bude vygenerování nejlepší …moreAbstract:
The presented diploma thesis is focused on the determination of the marketing strategy firm MAVE Jičín a. s. on the basis of external and internal analyses will be made a synthesis of the results of which will be determined strategy for the enterprise. Enterprise with many years of existence on the market, of course, has its own strategy, which will be faced with the identified knowledge. The aim will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Kateřina. \textit{Aktualizace marketingové strategie v podniku}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ba7aio/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Strategic Analysis of a Selected Enterprise
Michal Kadidlo -
Analysis of financial performance of the selected enterprise
Kateřina Mrkosová -
Analysis of financial performance of a selected enterprise
Renata Chlupová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights