Jakub Jirsák

Diplomová práce

Fotografování jako business

Photography as a Business
Anotace:
Díky zvyšování rychlosti internetového připojení, technologickému pokroku v oblasti digitální fotografie a globalizaci se vyvinul nový trh s prodejem snímků pro komerční účely. Cílem práce je analyzovat tento trh z pohledu fotografa a zkoumat jeho marketingové možnosti při působení na tomto trhu. První kapitola je věnována analýze trhu mikrofotobank. Druhá marketingovým nástrojům a problematice plánování …více
Abstract:
Increasing speed Internet access, technical progress in digital photography and globalization opened up a new business market with stock photography. The aim is to analyze this market from the photographer's point of view and describe his marketing opportunities. The first chapter analyzes the microstock photography market. The second chapter describes the photographer's marketing mix and marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Stanislav Horný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26554