Jakub Jirsák
Master's thesis
Fotografování jako business
Photography as a Business
Abstract:
Díky zvyšování rychlosti internetového připojení, technologickému pokroku v oblasti digitální fotografie a globalizaci se vyvinul nový trh s prodejem snímků pro komerční účely. Cílem práce je analyzovat tento trh z pohledu fotografa a zkoumat jeho marketingové možnosti při působení na tomto trhu. První kapitola je věnována analýze trhu mikrofotobank. Druhá marketingovým nástrojům a problematice plánování …moreAbstract:
Increasing speed Internet access, technical progress in digital photography and globalization opened up a new business market with stock photography. The aim is to analyze this market from the photographer's point of view and describe his marketing opportunities. The first chapter analyzes the microstock photography market. The second chapter describes the photographer's marketing mix and marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26554
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Stanislav Horný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26554
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Petra Sudolská -
Nákupní chování vybraného spotřebitelského segmentu mládeže
Adéla Štanderová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ