Zuzana Drienková

Bakalářská práce

An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s

An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Abstract:
This bachelor thesis deals with an analysis of current customer satisfaction in the brick-and-mortar shop of the company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. This thesis is divided into two parts. The first part of the thesis, which is theoretical, describes a customer and the importance of a customer for a company. Moreover, the theoretical part also deals with topics such as customer satisfaction, monitoring …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou aktuální spokojenosti zákazníků v kamenné prodejně společnosti Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Práce je rozdělena do dvou částí. První část, která je teoretická, je zaměřená na zákazníka a jeho důležitost pro společnost. Dále se zde také zabývám zákaznickou spokojeností, jejím sledováním, marketingovým mixem a marketingovým výzkumem. V praktické části se zaměřuji …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Drienková, Zuzana. An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi