Ing. Lucie Forstnerová

Bakalářská práce

Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v podniku

The production methods of marketing communication campaign in the company
Anotace:
Situační analýza marketingových kampaní a následná tvorba marketingových kampaní je náplní této bakalářské práce. Analýza je prováděna na podkladě teoretických předpokladů s následným zhodnocením praktických výsledků ve vybraném podniku. Podnikem je český výrobce, který je strojírenskou firmou a svým specifickým zaměřením na výrobu zdravotnických prostředků, ho můžeme zařadit mezi nestandardní firmy …více
Abstract:
Situation analysis of marketing campaigns and the subsequent creation of marketing campaigns is the topic of this bachelor's work. The analysis is performed on the base of theoretical assumptions with subsequent evaluation of practical results in the selected company. The company is Czech producer, which is an engineering company and its specific focus is on the production of medical devices, it can …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní