Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v podniku – Ing. Lucie Forstnerová
Ing. Lucie Forstnerová
Bakalářská práce
Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v podniku
The production methods of marketing communication campaign in the company
Anotace:
Situační analýza marketingových kampaní a následná tvorba marketingových kampaní je náplní této bakalářské práce. Analýza je prováděna na podkladě teoretických předpokladů s následným zhodnocením praktických výsledků ve vybraném podniku. Podnikem je český výrobce, který je strojírenskou firmou a svým specifickým zaměřením na výrobu zdravotnických prostředků, ho můžeme zařadit mezi nestandardní firmy …víceAbstract:
Situation analysis of marketing campaigns and the subsequent creation of marketing campaigns is the topic of this bachelor's work. The analysis is performed on the base of theoretical assumptions with subsequent evaluation of practical results in the selected company. The company is Czech producer, which is an engineering company and its specific focus is on the production of medical devices, it can …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v6tze/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu
Nicola Kopčová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia