Martina Korecká

Diplomová práce

Faktory ovlivňující kupní chování spotřebitele

Factors Influencing the Purchasing Behavior of Consumers
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu jednotlivých faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitele. Součástí práce bude rovněž zhodnocení efektivnosti využívaných marketingových triků ve vybraném obchodním řetězci a zhodnocení agresivity marketingových praktik z pohledu nakupujících. Cílem práce je navržení doporučení komunikace v rámci distribučních cest.
Abstract:
The thesis is focused on the analysis of individual factors that influence purchase behaviour of the consumer. The work will also evaluate effectiveness of marketing tricks used in a selected commercial chain and evaluate the aggressiveness of marketing practices from the perspective of shoppers. The aim of work is to propose recommendation of communication within the distribution channels.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2017
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Tomáš Kincl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/68630