Altenativní metody čtení v malotřídní škole – Mgr. Markéta Sedláková
Mgr. Markéta Sedláková
Bakalářská práce
Altenativní metody čtení v malotřídní škole
Alternative reading methods in the small school
Anotace:
Ve své práci jsem se zabývala výukou čtení u dětí s obtížemi na malotřídní škole. V teoretické části charakterizuji specifické poruchy učení, metody výuky čtení a metody k rozvoji čtenářských dovedností. V praktické části jsem se věnovala problematice malotřídních škol, pokusila jsem se zpracovat metodický materiál pro výuku čtení u žáků s obtížemi a ověřit ho v praxi.Abstract:
My thesis disserts on problems of childrens´reading at one provincial school. In the teoretical part I describe specific learning disorders, reading teaching methods and methods for improving reading abilities. In the practical part I occupied with provincial scholarship problems generally. I tried to work up a methodical information for reading teaching at pupils with learning problems and to verify …víceKlíčová slova
. Klíčová slova Specifické poruchy učení rámcově vzdělávací program malotřídní škola alternativní vzdělávání přípravné čtení analyticko – syntetická metoda Key words specific learning disorders skeleton educastional programme small school alternative education pre – reading analytic – synthetic method
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zfb32/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2008
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Metoda pachové identifikace jako důkazní prostředek v trestním řízení
Jana Drdlová -
Metoda FMEA pro hodnocení rizik v organizaci státního odborného dozoru, Technické inspekci České republiky
Libor Šubrt -
Metoda Montessori pro seniory s demencí
Michaela Štruncová -
Metoda divadla utlačovaných jako nástroj integrace lidí bez domova
Hana Hásová -
Skupinová diskuse jako metoda kvalitativního výzkumu
Lukáš Huňáček -
Teaching English as a Foreign Language to Pupils with Learning Disabilities
Ngozi NWAUKWA -
CLIL method in a Czech school
Petra Lambelin