Jan Novák
Master's thesis
Virtuální asistentka
Péče o zákazníky s využitím umělé inteligence
Virtual Assistant
Abstract:
Tato práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence ke zvýšení efektivity péče o zákazníky. Důraz v tomto odvětví je kladen na zákaznickou spokojenost jako hlavní ukazatel kvality služeb, na vysokou dostupnost služby a minimalizaci nákladů. Teoretická východiska poskytují hluboký náhled do obou disciplín a jsou základem pro identifikaci úskalí a klíčových oblastí při nasazení této technologie …moreAbstract:
This paper aims to discover possible exploit of artificial intelligence in customer service. In this sector, there is a strong emphasis on customer satisfaction as an ultimate indicator of service quality and also on high availability and cost reduction. Literature review creates deep insight into these fields and helps to identify problems and focus areas in implementation process and the efficient …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM297
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2010
- Supervisor: Karel Mls
- Reader: Kamila Olševičová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Michaela Koubková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Barbora Kroftová -
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Šárka Poláčková