Jan Novák

Master's thesis

Virtuální asistentka

Péče o zákazníky s využitím umělé inteligence

Virtual Assistant
Abstract:
Tato práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence ke zvýšení efektivity péče o zákazníky. Důraz v tomto odvětví je kladen na zákaznickou spokojenost jako hlavní ukazatel kvality služeb, na vysokou dostupnost služby a minimalizaci nákladů. Teoretická východiska poskytují hluboký náhled do obou disciplín a jsou základem pro identifikaci úskalí a klíčových oblastí při nasazení této technologie …more
Abstract:
This paper aims to discover possible exploit of artificial intelligence in customer service. In this sector, there is a strong emphasis on customer satisfaction as an ultimate indicator of service quality and also on high availability and cost reduction. Literature review creates deep insight into these fields and helps to identify problems and focus areas in implementation process and the efficient …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 5. 2010
  • Supervisor: Karel Mls
  • Reader: Kamila Olševičová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv