Jan Novák

Master's thesis

Virtuální asistentka

Péče o zákazníky s využitím umělé inteligence

Virtual Assistant
Anotácia:
Tato práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence ke zvýšení efektivity péče o zákazníky. Důraz v tomto odvětví je kladen na zákaznickou spokojenost jako hlavní ukazatel kvality služeb, na vysokou dostupnost služby a minimalizaci nákladů. Teoretická východiska poskytují hluboký náhled do obou disciplín a jsou základem pro identifikaci úskalí a klíčových oblastí při nasazení této technologie …viac
Abstract:
This paper aims to discover possible exploit of artificial intelligence in customer service. In this sector, there is a strong emphasis on customer satisfaction as an ultimate indicator of service quality and also on high availability and cost reduction. Literature review creates deep insight into these fields and helps to identify problems and focus areas in implementation process and the efficient …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM297

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
  • Vedúci: Karel Mls
  • Oponent: Kamila Olševičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. Archiv