Jan Novák
Diplomová práce
Virtuální asistentka
Péče o zákazníky s využitím umělé inteligence
Virtual Assistant
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence ke zvýšení efektivity péče o zákazníky. Důraz v tomto odvětví je kladen na zákaznickou spokojenost jako hlavní ukazatel kvality služeb, na vysokou dostupnost služby a minimalizaci nákladů. Teoretická východiska poskytují hluboký náhled do obou disciplín a jsou základem pro identifikaci úskalí a klíčových oblastí při nasazení této technologie …víceAbstract:
This paper aims to discover possible exploit of artificial intelligence in customer service. In this sector, there is a strong emphasis on customer satisfaction as an ultimate indicator of service quality and also on high availability and cost reduction. Literature review creates deep insight into these fields and helps to identify problems and focus areas in implementation process and the efficient …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM297
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2010
- Vedoucí: Karel Mls
- Oponent: Kamila Olševičová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Variants of the Turing Test: Evaluating Artificial Intelligence and its Relationship to Human Intelligence
Aubakir Utenov -
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Informační systémy pro získávání a řízení péče o zákazníky ve společnosti ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o.
Iva Botlíková -
Péče o zákazníka v oblasti marketingu
Marina Smirnova -
Návrh strategie řízení péče o zákazníka pro firmu Institut zdravého životního stylu s.r.o.
Daniela Dostalíková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Michaela Koubková -
Animační služby jako prvek rozvoje péče o zákazníky v cílové destinaci cestovního ruchu.
Barbora Kroftová -
Péče o zákazníky ve stavební firmě POstavPO s.r.o.
Šárka Poláčková