Podnikatelský záměr na založení malého podniku – Bc. Oleksandr Odintsov
Bc. Oleksandr Odintsov
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr na založení malého podniku
Business plan for the establishment of a small company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Podnikatelský záměr na založení myčky aut“ je zpracovaní podnikatelského záměru tak, aby mohl sloužit pro otevření reálného podniku. V teoretické části jsou definovány informace o podnikání, dále je provedena charakteristika forem podnikání a následně jsou uvedeny informace o struktuře podnikatelského plánu. Praktická část je zaměřena na tvorbu podnikatelského záměru na …víceAbstract:
The subject of the bachelor work "Business plan for the establishment of a car washes" is the elaboration of a business aim and so that it can serve to open a real enterprise. In the theoretical part is defined information about entrepreneurship, a characteristic of forms of entrepreneurship and information about the business plan structure. The practical part is focused mainly on the creation of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mpeyc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Jana Kotěšovcová
- Oponent: Ing. Stanislava Čížková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Veronika Dědková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Jana Kolářová -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal