Rauf Mammadov

Master's thesis

Consumer Behavior

Abstract:
Businesses, while outlining their techniques think about buyer’s decisions and inclinations on need. The buying conduct of customers is ordinarily named as shopper conduct. The onus of choosing and being faithful to a café is exceptionally founded on purchaser's social and mental conduct. Factors, for example, taste, quality, administration, menu, advancements, adverts, comfort, cost and individual …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses bbjqvi bbjqvi/3
1/12/2020
Folders
Files
Mach, J.
2/12/2020
Mach, J.
2/12/2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.