Rauf Mammadov
Master's thesis
Consumer Behavior
Abstract:
Businesses, while outlining their techniques think about buyer’s decisions and inclinations on need. The buying conduct of customers is ordinarily named as shopper conduct. The onus of choosing and being faithful to a café is exceptionally founded on purchaser's social and mental conduct. Factors, for example, taste, quality, administration, menu, advancements, adverts, comfort, cost and individual …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Názov
Vložil
Vložené
Práva