Martin Štěpánek
Bachelor's thesis
Nástroje pro utváření pozitivní image firmy
Instruments for creating a positive image of a company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vytváření a udržení pozitivní image firmy. Cílem práce bylo zjistit, jakými vlastnostmi a způsoby prezentace firma disponuje a jak její image vnímají jejich zákazníci. Dílčí cíle se týkaly třídění a zpracování potřebných dat z dotazníků a databází. V závěru práce porovnáváme výsledky zjištění o vnímání image firmy mezi jejími spolupracovníky a klienty …moreAbstract:
The paper deals with the issue of developing and maintaining of a positive image of a company. The aim of the paper is to identify features and ways of company presentation and to find out how the company image is perceived by clients. Sub aims of the paper focus on sorting and processing of relevant data from surveys and databases. Final part of the thesis compares the findings on company image perception …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8535
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2016
- Supervisor: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTĚPÁNEK, Martin. \textit{Nástroje pro utváření pozitivní image firmy}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/bbx6hm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Vizuální identita firmy
Miroslav Svorada -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná -
Firemní identita kulturních institucí
Jakub Rálek -
Firemní identita z pohledu zaměstnanců podniku
Jaroslav Pospíšil -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Rozbor image vybrané společnosti
Lenka Nožičková -
Rozbor image vybrané firmy
Tomáš Bobela
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights