Nástroje pro utváření pozitivní image firmy – Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Bachelor's thesis
Nástroje pro utváření pozitivní image firmy
Instruments for creating a positive image of a company
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vytváření a udržení pozitivní image firmy. Cílem práce bylo zjistit, jakými vlastnostmi a způsoby prezentace firma disponuje a jak její image vnímají jejich zákazníci. Dílčí cíle se týkaly třídění a zpracování potřebných dat z dotazníků a databází. V závěru práce porovnáváme výsledky zjištění o vnímání image firmy mezi jejími spolupracovníky a klienty …viacAbstract:
The paper deals with the issue of developing and maintaining of a positive image of a company. The aim of the paper is to identify features and ways of company presentation and to find out how the company image is perceived by clients. Sub aims of the paper focus on sorting and processing of relevant data from surveys and databases. Final part of the thesis compares the findings on company image perception …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Marek Franěk, CSc., Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální identita firmy
Miroslav Svorada -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná -
Firemní identita kulturních institucí
Jakub Rálek -
Firemní identita z pohledu zaměstnanců podniku
Jaroslav Pospíšil -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Rozbor image vybrané společnosti
Lenka Nožičková -
Rozbor image vybrané firmy
Tomáš Bobela
Názov
Vložil
Vložené
Práva