Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin) – Ing. Jan Štefina
Ing. Jan Štefina
Diplomová práce
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Marketing communication as tool of social manipulation (Problem of influencing the marginal social groups)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace z pohledu jejího vlivu na vybranou etnickou skupinu. V práci je řešen problém interpersonální komunikace mezi romskou menšinou a majoritní společností v Novém Bydžově a jejich ovlivňováním prostřednictvím masové reklamy. Závěr práce konstatuje zjištění o rozdílném vnímání a přijímaní podnětů marketingové komunikace u Romů a majoritní populace …víceAbstract:
This Thesis deals with marketing communication issues from the perspektive of its impact on selected ethnic group.This work is trying to analyse and solve the problem of interpersonal communication between Romany minority and majority society in Nový Bydžov, related also to mass advertisement influence. In the conclusion there are noted findings of a different perception and acceptance of marketing …víceKlíčová slova
Lidská komunikace interpersonální komunikace sociální interakce ovlivňování sociální ovlivňování přesvědčování sociální manipulace marketingová komunikace reklama Romové majoritní populace. Human communication interpersonal communication social interaction influencing social influencing persuasion social manipulation marketing communication advertising the Roma people the majority of the population.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jutgh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEFINA, Jan. \textit{Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (Problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/bc4lps/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Evolution of Migration Policies in Mexico and the United States, from Development to Containment: A Review of Migrant Caravans from the Northern Triangle of Central America during the Period 2014 to 2020
Melissa Baltazar Flores -
Interpersonální komunikace ve firmě
Evelina Mikhailova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Vladimír Kopal -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva