Analýza slevových nabídek pro český trh značky Lindex – Alexandra Krejčíková
Alexandra Krejčíková
Bakalářská práce
Analýza slevových nabídek pro český trh značky Lindex
Analysis of discount offers for czech market from Lindex company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou slevových nabídek společnosti Lindex na českém trhu s porovnáním slevových akcí a spokojenosti zákazníků se značkou. Cílem části teoretické byla rešerše teoretických poznatků v oblasti hodnoty zákazníka, prozkoumání trhu a seznámení se se značkou. Cílem praktické části bylo analyzování slevových nabídek z roku 2017 a porovnání jejich úspěšnosti s rokem předchozím …víceAbstract:
This bachelor thesis in an analysis of sale offers for czech market by Lindex company.The aim of the theoretical part was the research of the theoretical knowledge a values of customers, market and introducing the brand.The aim of the practical part was to analyze current offers from year 2017 and compare them with previous year. In the bachelor thesis is an author's recommendation to improve strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Vladimír Bajzík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejčíková, Alexandra. Analýza slevových nabídek pro český trh značky Lindex. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Rudolf Hanusek -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová
Název
Vložil
Vloženo
Práva