Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují – Ing. Martina Punčochářová
Ing. Martina Punčochářová
Bachelor's thesis
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
The Process of Building a Brand and Factors which Affect
Anotácia:
Zásadní roli na dnešním přesyceném trhu hrají značky. Právě značka je často zásadním stimulem pro koupi výrobku. Dobrý marketér ví, že je to ten nejcennější produkt společnosti a staví na tom. Vlastnit dobře vybudovanou značku představuje obrovskou konkurenční výhodu. V této bakalářské práci přibližuji „značku“ jako pojem, její historický původ, charakteristiku, to jak dokáže na spotřebitele působit …viacAbstract:
Brands play a fundamental role in today’s flooded markets. Very often brands motivate consumers to purchase a product. Every marketer recognizes that a company’s brand is its most valuable product which it can build on. It’s immense competitive advantage to own well grown brand. In the following thesis, I’ll introduce “brand” as a conception, examine its historical origin and characteristics, and analyze …viacKľúčové slová
Značka proces budování značky image hodnota značky positioning propagace emoce zákazník
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d6xk7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
Martina Štrombachová -
Proces budování značky
Jana Dobřichovská -
Faktory ovlivňující proces budování značky
David Cvrkal -
Proces budování značky
Anna Lžičařová -
Proces budování značky Apple, Inc. a faktory, které ho ovlivňují
Klára Valentková -
Proces budování značky Endiex a faktory, které ho ovlivňují
Petra Machovská -
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
Tomáš Karas -
Proces budování značky a faktory, které ho ovlivňují
Šárka Bursová