Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí – Bc. Hana Veleková, DiS.
Bc. Hana Veleková, DiS.
Diplomová práce
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Marketing situational analysis of the company using the analysis of marketing environment
Anotace:
Cílem této diplomové práce je podrobné vyhodnocení vnějšího a vnitřního prostředí vybrané firmy First Choice Consulting s.r.o., která se specializuje na marketingovou komunikaci, strategii a strategický management a quality business management. Diplomová práce zahrnuje část teoretickou, která podrobně popisuje význam situační analýzy a použité metodické přístupy. Dále obsahuje část aplikační a hodnotící …víceAbstract:
Goal of this Master´s thesis is a detailed evaluation of extarnal and internal environment in selected company First Choice Consulting s.r.o., which is specialized in marketing communication, strategy and strategic management and quality business management. Master´s thesis includes theoretical part which describes of the signifikance of situational analysis and methodological approaches used in detail …víceKlíčová slova
marketingová situační analýza SWOT analýza marketing služeb marketingové řízení vnější prostředí vnitřní prostředí makroprostředí mikroprostředí matice BCG PEST analýza SPACE matice PPC kampaň marketing situation analysis SWOT analysis marketing of services marketing management external environment internal environment macro environment micro environment BCG matrix PEST analysis SPACE matrix PPC campaign
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ddilr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek