Rudolf Šída
Diplomová práce
Sponzoring jako marketingový nástroj
Sponsoring as a marketing tool
Anotace:
Sponzoring si skutečně a oprávněně zaslouží své místo mezi marketingovými nástroji. O jeho významnosti svědčí nejen fakt, že je v praktickém životě jako nástroj firmami stále více využíván, je mu také věnována i větší pozornost v odborné literatuře. Tato práce přichází s jakousi syntézou, která má za cíl podpořit vnímání sponzoringu jako specifického a uceleného nástroje marketingu. Nabízí srovnání …víceAbstract:
Sponsoring really deserves its place among marketing tools. Its significance indicates not only the fact that in real life it is being used increasingly by companies, it is also being paid greater attention in the literature. This work comes with a synthesis that seeks to promote the perception of sponsoring as a specific and comprehensive marketing tool. With comparison of sponsoring within the frame …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21333
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21333
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
CSR v ČR – chtějí firmy celonárodní systém koordinace CSR?
Lukáš Skřivan -
CSR a pracovní preference čerstvých absolventů
Martin Mičko -
Společenská odpovědnost podniků (CSR) v bankovním sektoru jako nástroj ke zvyšování finanční gramotnosti
Tomáš Hořava -
Implementace principů CSR (Společenská odpovědnost firem) do systému řízení podniku JuBo Jeseník s.r.o.
Tomáš Kozel -
Analýza CSR aktivit firem pravidelně se angažujících v konceptu CSR v ČR
Štěpán Oberreiter -
Corporate Social Responsibility strategie ve vybrané společnosti
Karolína Pilátová