Online marketing strategy of an international business – Bc. Nikola Hořejšová
Bc. Nikola Hořejšová
Diplomová práce
Online marketing strategy of an international business
Online marketing strategy of an international business
Abstract:
This thesis aims to propose possible online marketing solutions for the Austrian company Tyrolit in selected territories, Romania and Slovenia. Another aspect of this thesis is analysing the competitive environment in the countries concerned, focusing on online marketing. To find out where Tyrolit stands in relation to its competitors and what steps can be taken to improve its market position. The …víceAbstract:
Tato práce si klade za cíl navrhnout možná řešení online marketingu pro rakouskou společnost Tyrolit ve vybraných teritoriích, Rumunsku a Slovinsku. Dalším aspektem této práce je analýza konkurenčního prostředí v daných zemích se zaměřením na online marketing a ke zjištění, jak si stojí Tyrolit ve vztahu ke svým konkurentům a jaké kroky lze podniknout ke zlepšení jeho postavení na trhu. Výsledky této …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hořejšová, Nikola. Online marketing strategy of an international business. Liberec, 2024. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
International Management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
8. 5. 2024