Uvedení vybraného produktu na zahraniční trh – Šimon Hoznour
Šimon Hoznour
Diplomová práce
Uvedení vybraného produktu na zahraniční trh
Launch of a selected product on a foreign market
Anotace:
Sázkové prostředí se přechodem do online prostoru stalo vždy dostupnou zábavou, která se stále snaží najít nové způsoby a příležitosti, jak zákazníky zabavit. Jedním z nových sportovních odvětví jsou eSporty a Cybersporty. Jedná se o sporty, které se hrají na počítači a postupně mizí jejich stigmatizace a roste jejich popularita. Společnostem nezbývá než na tyto nové sporty agilně reagovat a připravit …víceAbstract:
After move into the online space, betting has become an always-available entertainment that is always looking for new ways and opportunities to entertain customers. One of the new sports industries is eSports and Cybersports. These are sports that are played on computers and are gradually losing their stigma and growing in popularity. Companies have no choice but to react agilely to these new sports …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87764
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Miloš Maryška
- Oponent: Stanislav Sopko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87764
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Playful Storytelling Approach for Supporting Grandparent-Grandchild Relationships
Elham Kargar Tazargh -
Service Design Process
Dušan Stranatić -
Design ve zdravotnictví a jeho proces z hlediska designéra
Věra VYSTRČILOVÁ