Tereza BALCAROVÁ
Bakalářská práce
Barvy noci, stíny dne
Night colors, shadows of the day
Anotace:
Má bakalářská práce na téma "Stíny dne a Barvy noci" obsahuje soubor čtyř obrazů. Které zachycuje jednu vesnici na severu České Republiky. Vybrala jsem si techniku olejovou barvou, která mi umožní větší škálu barev. Jedná se o soubor čtyř obrazů, které zachycují okolí jedné chalupy číslem popisné 32. Hlavním symbolem je číslo 32 je to číslo popisné chalupy. Snažím se zachytit myšlenky z určitého období …víceAbstract:
My bachelor work on "Shadows of the Day and Colors of the Night" contains a set of four paintings. Which captures one village in the northern part of the Czech Republic. I chose the oil-painting technique to allow me a larger range of colors. It is a set of four paintings that capture the surroundings of one cottage with a descriptive number 32. The main symbol is the number 32, the number of the cottage …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akademický malíř Aleš Ogoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALCAROVÁ, Tereza. Barvy noci, stíny dne. Plzeň, 2018. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Malba
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie versus malba: otázka estetické hodnoty
František Ponzer -
Malířské agregace - malba a digitální tisk
Jan RAŠKA -
Re-Forma (gestická malba)
Petra RYBAŘÍKOVÁ -
Malba pohybem, pohyb malbou.
Anna Urbanová -
Digitální malba
Aleš BOŘUTA -
Malba a emoce, význam tvořivé vizualizace
Denis Hnát -
Akční malba a její aplikace v předškolním vzdělávání
Nikola Miškaříková -
Restaurování nástěnné malby - nástěnná malba ve štukovém poli nad vchodem do tzv. Tencallova sálu. Možnosti odstranění druhotných vápenných nátěrů z vápenných podkladů.
Adéla Škrabalová