Dopady omezení rychlosti na dálnici D1 na poptávku po osobní automobilové dopravě – Bc. Petr Měřínský
Bc. Petr Měřínský
Bachelor's thesis
Dopady omezení rychlosti na dálnici D1 na poptávku po osobní automobilové dopravě
Effects of speed restrictions on the D1 motorway on the demand for passenger car transport
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá dopady snížení maximální povolené rychlosti na dálnici D1 na poptávku po osobní automobilové dopravě. Výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření na benzinových pumpách a online. V práci zkoumám vnímání snížení rychlosti a změnu cestovního chování řidičů. Pomocí pořádkového logit modelu zjišťuji, jaké demografické faktory mají vliv na konkrétní hodnocení změny rychlosti …moreAbstract:
This bachelor thesis investigates the effects of the reduction of the maximum speed limit on the D1 motorway on the demand for passenger car transport. The research was conducted through a questionnaire survey at petrol stations and online. In this thesis I examine drivers' perceptions of the speed reduction and changes in travel behaviour. Using an ordered logit model, I examine what demographic factors …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/z4hlr/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Ondřej Krčál, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MĚŘÍNSKÝ, Petr. \textit{Dopady omezení rychlosti na dálnici D1 na poptávku po osobní automobilové dopravě}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/be1s7g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy / Economic Policy
Theses on a related topic
-
Chování řidičů osobních vozidel jako faktor plynulosti dopravy
Marie SVĚCHOTOVÁ -
Ekonomické aspekty dopravní situace a chování řidičů
Pavlína VLACHOVÁ -
Rizikové chování řidičů motorových vozidel
Drahomíra Fojtů -
Silniční doprava versus efekty na kvalitu ovzduší - situace Prahy 11 v kontextu dálnice D1
Petra Budská -
Možnosti plazmové konverze CO2 a H2O na CH4 v mimozemských podmínkách
Tereza Vaněčková -
Ab initio analýza struktury a stability fází Ti2Sn a Co1,5Sn
Petr Čípek -
Analýza časových řad emisí CO2 ze spalování fosilních paliv ve vybraných zemích (1990-2017)
Laura Verková -
Uhlíkový cyklus, emise CO2 a klimatická změna
Natálie Kupčíková