Internetový marketing zvolené společnosti – Bc. Monika Martínková
Bc. Monika Martínková
Diplomová práce
Internetový marketing zvolené společnosti
Internet marketing of the selected company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem zvolené společnosti, která podniká v oblasti informačních technologií. Cílem práce je vyhodnocení současné strategie internetového marketingu španělské společnosti Ubiquads, zejména jejího produktu Yarr TV a navržení vhodných inovací. Vyhodnocení strategie probíhá na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence, webové analytiky a analyzování efektivnosti …víceAbstract:
The diploma thesis deals with Internet marketing of a selected company which operates in the field of information technology. The aim of the thesis is to evaluate the current internet marketing strategy of a Spanish company Ubiquads, especially its Yarr TV product, and to propose suitable innovations. The strategy evaluation is based on the SWOT analysis, competition analysis, web analytics and analyzation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Patrik Gunda -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři
Martin Pokorný
Název
Vložil
Vloženo
Práva