Ing. Petr Hasala

Master's thesis

Inovace a zvýšení efektivnosti marketingového programu malé firmy

Innovation and efectiveness increase of marketing programme for small company
Abstract:
Změny, nové metody a způsoby uplatnění marketingu ve třetím tisíciletí. Analýza marketingového mixu u vybrané firmy. Návrh nového a efektivnějšího marketingového programu. Aplikace inovovaného marketingového programu a jeho zhodnocení.
Abstract:
Changes, new methods and ways of using marketing in the third millennium. Marketing mix analysis at a selected company. Proposal of new and more effective marketing programme. Innovated marketing programme application and its evaluation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Dita Kabelková
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting