Inovace a zvýšení efektivnosti marketingového programu malé firmy – Ing. Petr Hasala
Ing. Petr Hasala
Master's thesis
Inovace a zvýšení efektivnosti marketingového programu malé firmy
Innovation and efectiveness increase of marketing programme for small company
Anotácia:
Změny, nové metody a způsoby uplatnění marketingu ve třetím tisíciletí. Analýza marketingového mixu u vybrané firmy. Návrh nového a efektivnějšího marketingového programu. Aplikace inovovaného marketingového programu a jeho zhodnocení.Abstract:
Changes, new methods and ways of using marketing in the third millennium. Marketing mix analysis at a selected company. Proposal of new and more effective marketing programme. Innovated marketing programme application and its evaluation.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/zctef/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedúci: Ing. Dita Kabelková
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní metody marketingu
Roman Sysel -
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Radoslav PŮR -
Moderní metody marketingového výzkumu
Martina Kalíšková -
Moderní metody marketingu
Pavlína Jandová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky/pojišťovny
Tereza Míková -
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
Pavla Horešovská -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Radek Tahal