Bc. Hana Husáková

Diplomová práce

Marketingová strategie stavební firmy

Marketing strategy of construction company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie stavební firmy“ je analyzovat stávající situaci ve společnosti XYZ s.r.o. a navrhnout marketingovou strategii na další období. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je tvořena teoretickým přehledem problému tvorby marketingové strategie, popisem marketingového mixu a jeho prvků. Druhá, praktická část je zaměřena na analýzu …více
Abstract:
The subject of the thesis titled “Marketing strategy of construction company” is to analyze present situation in XYZ s. r. o. company and suggest long-term marketing strategy. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first part comprises a theoretical overview of marketing strategy creation subject, description of marketing mix and its components. The second part aims at …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta