Přináší s sebou crowdfunding více než jen finanční podporu? - Rozbor z pohledu tvůrců kampaní – Matouš Rýgl
Matouš Rýgl
Bachelor's thesis
Přináší s sebou crowdfunding více než jen finanční podporu? - Rozbor z pohledu tvůrců kampaní
Does crowdfunding bring more than just financial support? - Analysis from the perspective of campaigners
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním nefinančních přínosů crowdfundingu, které přesahují tradiční finanční podporu. Práce kombinuje teoretické poznatky s praktickým výzkumem realizovaným na základě dat získaných z rozhovorů s tvůrci kampaní na platformě Hithit. Cílem této práce bylo identifikovat a analyzovat, jaké nefinanční benefity tvůrci kampaní v crowdfundingu vidí, a jaké z těchto pozorovaných …viacAbstract:
This bachelor thesis analyses the non-financial benefits of crowdfunding that go beyond traditional financial support. The thesis combines theoretical knowledge with practical research based on data collected from interviews with campaign creators on the Hithit platform. The aim of this thesis was to identify and analyse what non-financial benefits campaign creators see in crowdfunding, and which of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93377
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedúci: Ivana Svobodová
- Oponent: Jana Müllerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93377
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost nefinančních benefitů mzdového ohodnocení
Barbara Babejová -
Analýza systému nefinančních benefitů v konkrétním podniku
Ivana Horníková -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht