Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost – Irena Bártíková
Irena Bártíková
Bachelor's thesis
Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost
Trends in Photography Over the Years - Persistence and Transience
Abstract:
BÁRTÍKOVÁ, Irena: Trendy ve fotografii v průběhu času – Perzistence a pomíjivost. [Bakalářská práce]. Podtitul: Perzistence a pomíjivost trendů v reklamní fotografii. Vysoká škola kreativní komunikace. Katedra vizuální tvorby. Studijní program: Vizuální a literární umění. Specifikace: Fotografie a audiovize. Vedoucí práce: doc. Mgr. Vladimír Kozlík. Praha, 2020, 28 s.V teoretické části bakalářské práce …moreAbstract:
BÁRTÍKOVÁ, Irena: Trends in Photography Over the Years – Persistence and Transience. [Bachelor thesis]. Subtitle: Persistence and transience of trends in commercial photography. College of Creative Communication. Department of Visual Creativity. Degree program: Visual and Literary Arts. Specifications: Photography and audio-vision. Thesis supervisor: doc. Mgr. Vladimír Kozlík. Prague, 2020, 28 pages …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Mgr. Vladimír Kozlík
- Reader: Jan Pohribný, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÁRTÍKOVÁ, Irena. \textit{Trendy ve fotografii v~průběhu času - Perzistence a~pomíjivost}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Available from: https://theses.cz/id/bek9ml/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Photography and audiovisual arts
Theses on a related topic
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
T: Parfém v reklamní fotografii 20. století
Lukáš Němeček -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček -
Postprodukce v reklamní fotografii
Matěj Kryštof Řešátko -
Reklamní fotografie značky Škoda od 20. let 20. století do současnosti
Denisa Šmídová -
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Eliška Krulišová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights