Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost – Irena Bártíková
Irena Bártíková
Bachelor's thesis
Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost
Trends in Photography Over the Years - Persistence and Transience
Anotácia:
BÁRTÍKOVÁ, Irena: Trendy ve fotografii v průběhu času – Perzistence a pomíjivost. [Bakalářská práce]. Podtitul: Perzistence a pomíjivost trendů v reklamní fotografii. Vysoká škola kreativní komunikace. Katedra vizuální tvorby. Studijní program: Vizuální a literární umění. Specifikace: Fotografie a audiovize. Vedoucí práce: doc. Mgr. Vladimír Kozlík. Praha, 2020, 28 s.V teoretické části bakalářské práce …viacAbstract:
BÁRTÍKOVÁ, Irena: Trends in Photography Over the Years – Persistence and Transience. [Bachelor thesis]. Subtitle: Persistence and transience of trends in commercial photography. College of Creative Communication. Department of Visual Creativity. Degree program: Visual and Literary Arts. Specifications: Photography and audio-vision. Thesis supervisor: doc. Mgr. Vladimír Kozlík. Prague, 2020, 28 pages …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Mgr. Vladimír Kozlík
- Oponent: Jan Pohribný, MgA.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÁRTÍKOVÁ, Irena. \textit{Trendy ve fotografii v~průběhu času - Perzistence a~pomíjivost}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/bek9ml/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / odbor / specializace:
Visual and literary arts / Visual arts / Photography and audiovisual arts
Práce na příbuzné téma
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
T: Parfém v reklamní fotografii 20. století
Lukáš Němeček -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček -
Postprodukce v reklamní fotografii
Matěj Kryštof Řešátko -
Reklamní fotografie značky Škoda od 20. let 20. století do současnosti
Denisa Šmídová -
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Eliška Krulišová
Názov
Vložil
Vložené
Práva