Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost – Irena Bártíková
Irena Bártíková
Bakalářská práce
Trendy ve fotografii v průběhu času - Perzistence a pomíjivost
Trends in Photography Over the Years - Persistence and Transience
Anotace:
BÁRTÍKOVÁ, Irena: Trendy ve fotografii v průběhu času – Perzistence a pomíjivost. [Bakalářská práce]. Podtitul: Perzistence a pomíjivost trendů v reklamní fotografii. Vysoká škola kreativní komunikace. Katedra vizuální tvorby. Studijní program: Vizuální a literární umění. Specifikace: Fotografie a audiovize. Vedoucí práce: doc. Mgr. Vladimír Kozlík. Praha, 2020, 28 s.V teoretické části bakalářské práce …víceAbstract:
BÁRTÍKOVÁ, Irena: Trends in Photography Over the Years – Persistence and Transience. [Bachelor thesis]. Subtitle: Persistence and transience of trends in commercial photography. College of Creative Communication. Department of Visual Creativity. Degree program: Visual and Literary Arts. Specifications: Photography and audio-vision. Thesis supervisor: doc. Mgr. Vladimír Kozlík. Prague, 2020, 28 pages …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Mgr. Vladimír Kozlík
- Oponent: Jan Pohribný, MgA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Fotografie a audiovize
Práce na příbuzné téma
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Martina Kissová -
T: Parfém v reklamní fotografii 20. století
Lukáš Němeček -
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Viktoriia Radionova -
Úloha reklamní fotografie v tištěných a on-line médiích
Lukáš Petráček -
Postprodukce v reklamní fotografii
Matěj Kryštof Řešátko -
Reklamní fotografie značky Škoda od 20. let 20. století do současnosti
Denisa Šmídová -
Působení reklamní fotografie na recipienty
Kateřina Kalferstová
Název
Vložil
Vloženo
Práva