Tetiana Gibalenko

Diplomová práce

Marketingový význam CSR politiky firem pro mladé lidi v CR

Marketing importance of company’s CSR politics for young generation in Czech Recpublic
Anotace:
Tato diplomová práce probírá a vysvětluje pojem společenské odpovědnosti firem (CSR), její vliv na všechny elementy trhu. Na základě literatury ukáže tato práce vztah mezi marketingem a existujícími variantami udržitelných aktivit. Pomocí pozorování a analýzy, diplomová práce ukáže, zda existence CSR strategie, politiky nebo programů ve firmách z určitých oborů, budou vzaty v potaz během nákupního …více
Abstract:
This thesis explores and explain the consept of corporat social responsibility (CSR) and it is influens on all market players. Based od literature overview this work will show the connection between marketing and existing variations of sustainability activities. Throught observation and analysis the thesis will show if the existence of CSR strategy, politics or programs in the companies, from certain …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Radek Tahal
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69790