Vizuální komunikace Kozí farmy Dřevec – Kristýna Bělová
Kristýna Bělová
Master's thesis
Vizuální komunikace Kozí farmy Dřevec
Visual communication of Goat farm Dřevec
Anotácia:
Diplomová práce si klade za cíl provést analýzu vizuální komunikace Kozí farmy Dřevec. Teoretická část definuje firemní identitu a zaměřuje se na jednotlivé prvky jednotného firemního stylu a komunikace firmy. V praktické části podrobně analyzuji hlavní a odvozené prvky vizuální komunikace Kozí farmy Dřevec a porovnávám je s nejvýznamnějšími kozími farmami v České republice. V závěru práce jsou představeny …viacAbstract:
This diploma thesis aims to analyze the visual communication of Goat farm Dřevec. The theoretical part defines the corporate identity and focuses on individual elements of corporate design and communication. In the practical part I analyze in detail the main and derived elements of the visual communication of Goat farm Dřevec and compare them with the most important goat farms in the Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72264
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedúci: Stanislav Horný
- Oponent: Zbyněk Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72264
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova