Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností – Kristýna Holubová
Kristýna Holubová
Bakalářská práce
Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností
The effectivity of top-down versus bottom-up approach to developing reading
Abstract:
Bakalářská práce "Efektivita top-down versus bottom-up přístupu na rozvoj čtenářských dovedností" se zabývá čtenářskými dovednostmi a jejich rozvojem u žáků základních škol. Teoretická část práce se věnuje popisu termínů zásadních pro vypracování praktické části. Mezi tyto termíny patří gramotnost, čtení, čtecí dovednosti, typy čtení a čtecí strategie. Dále se práce zaměřuje na kvality dobrého čtenáře …víceAbstract:
The bachelor thesis "The effectivity of top-down versus bottom-up approach to developing reading" deals with reading skills and their development across pupils at elementary schools. The theoretical part of the thesis discusses terms which are necessary for the research in the practical part of the thesis. These terms are literacy, reading, reading skills, reading types and reading strategies. Later …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Koutská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLUBOVÁ, Kristýna. \textit{Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/bf34gu/.
Jak správně citovat práci
Holubová, Kristýna. Efektivita top-down přístupu oproti přístupu bottom-up k rozvíjení čtenářských dovedností. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem programu Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace standardů kvality ve vybraných městských knihovnách
Gabriela Janišová -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Příspěvek ke kvantitě a kvalitě čtenářského projevu prvňáčků v Plzni
Martina BŘEŇOVÁ -
Motivace ke čtení a participaci na obsahu v prostředí lifestylových blogů
Alžběta Sabová -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová
Název
Vložil
Vloženo
Práva