Využití e-learningu při práci s chybou ve výuce češtiny jako cizího jazyka – Bc. Gabriela Složilová
Bc. Gabriela Složilová
Bakalářská práce
Využití e-learningu při práci s chybou ve výuce češtiny jako cizího jazyka
Dealing with errors in teaching Czech as a foreign language: the utilization of e-learning
Anotace:
Práce se zabývá využitím e-learningu při práci s chybou ve výuce češtiny jako cizího jazyka. Cílem této práce bylo v rámci analýzy slohových prací studentů druhého ročníku oboru český jazyk na The University of Sheffield identifikovat nejčastější syntaktické chyby. Na základě vybraných syntaktických chyb byl vytvořen e-learningový kurz Psaní v češtině: procvičování syntaxe, který bude sloužit jako …víceAbstract:
The thesis addresses dealing with errors in teaching Czech as a foreign language and the utilization of eLearning in the form of an interventional online course. The aim of the thesis was to identify syntactic errors of second year students of Czech at The University of Sheffield by analysing written essays they produced in recent years. Based on selected most frequently occurring syntactic errors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f5umu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petra Funioková
- Oponent: Mgr. Linda Doleží, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
České turistické průvodce a cestopisy jako specifický pramen k poznávání společenských poměrů v Bosně a Hercegovině (období 1878-1918 a přelom 20. a 21. století)
Kristýna Vojtíšková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
Juliana Kráľová -
Reading in English as a foreign language in deaf university students
Jitka Sedláčková -
Čeština jako cizí jazyk pro anglicky mluvící: komparace učebnic češtiny jako cizího jazyka
Barbora VEJLUPKOVÁ -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová