Online strategické chování podniků zaměřených na cyklistiku – Bc. Kateřina Dudová
Bc. Kateřina Dudová
Diplomová práce
Online strategické chování podniků zaměřených na cyklistiku
Online strategic behaviour of businesses operating in the cycling sector
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnotit online strategické chování podniků v sektoru cyklistiky. V teoretické části práce jsou vysvětleny hlavní pojmy jako elektronické obchodování, modely B2C a B2B, strategie a strategické řízení a online nákupní chování zákazníka v e-commerce. Empirická část práce se pak zaměřuje na kvantitativní výzkum faktorů online nákupního chování zvolených internetových …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to evaluate the online strategic behaviour of businesses operating in the cycling sector. The theoretical part of the thesis explains the main concepts such as e-commerce, B2C and B2B models, strategy and strategic management and online customer buying behaviour in e-commerce. The empirical part of the thesis then focuses on the quantitative research of the factors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDOVÁ, Kateřina. \textit{Online strategické chování podniků zaměřených na cyklistiku}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfg1x1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
Helena Marie-Anna Szostková -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada