Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC) – Bc. Dalibor KALÁB
Bc. Dalibor KALÁB
Master's thesis
Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)
Corporate identity design (CID) as a strategic component of integraded marketing communications (IMC)
Anotácia:
Proč byste se měli zajímat o to, jakým dojmem působí vaše firma nebo produkt? A jak dosáhnout toho, aby působili vždy a za každých okolností kompaktním a jednolitým dojmem? Je to vůbec důležité, anebo je to jen další výmysl znuděných kreativců z marke-tingu? Cílem této práce je provedení strategické marketingové analýzy a zhodnocení stáva-jící úrovně komunikace metodou Balanced Scorecard s cílem rozhodnout …viacAbstract:
Why should you be interested in what impression your company or product makes? And how to reach the ability to make compact and unified impression in any situation and under any circumstances? Is it important at all or is this just another contraption of bored creatives from the marketing department? The aim of this work is to carry out a strategic marketing analysis and evaluation of the current level …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
22895
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALÁB, Dalibor. \textit{Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC)}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfg2ok/.
Jak správně citovat práci
KALÁB, Dalibor. Jednotný korporátní design (CID) jako strategická součást integrovaných marketingových komunikací (IMC). Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro Zoo Praha
Monika Urbanová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Martin Pokorný -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová