Vyhodnocení účinnosti motivačních faktorů ve vybrané společnosti – Tomáš Podešva
Tomáš Podešva
Bakalářská práce
Vyhodnocení účinnosti motivačních faktorů ve vybrané společnosti
Motivation Factors Effectivity Assessment in a Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnotit účinnost vybraných motivačním faktorů v konkrétní pracovní skupině operátorů v call centru innogy v Opavě. Z motivačních faktorů jsou posuzovány vliv vedoucího pracovníka, působení finančních odměn, motivační úloha cílů, celková pracovní spokojenost a jiné. Bakalářská práce obsahuje teoretickou část a praktickou část. K průzkumu byl použit dotazník. V závěru práce …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the effectiveness of selected motivation factors in a specific work group of operators at the innogy call center in Opava. Motivational factors include the influence of the manager, the effect of financial rewards, the motivation role of goals, overall job satisfaction and others. The bachelor thesis contains theoretical part and practical part. A questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127814
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedoucí: Iva Kirovová
- Oponent: Vendula Tomanová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Herzbergrova dvoufaktorová teorie a její využití ve veřejné správě
Horklová Horklová -
Teorie motivace a pracovníci veřejné správy
Petr Vršek -
Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
Diliara Bakirova -
Profesní sebepojetí a pracovní spokojenost pracovníků call centra České správy sociálního zabezpečení
Ludmila Fotterová -
Spokojenost pracovníků jako zdroj dalšího zkvalitňování služeb Call centra České pošty Ostrava
Klára Baťová -
Analysis of employee satisfaction levels at call center company "Affiliated Computer Services Inc."
Diliara Bakirova -
Motivation, Satisfaction and Performance of Employees
Nataliya P'yatachenko -
Effective Forms of Motivation, their Importance and Influence on the Work Performance of the Company's Employees
Aidar Kenzhebayev