Natália Velinská

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing Plan
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu. V teoretické části je definováno, co marketingový plán je a popsána jeho struktura. Marketingový plán rovněž obsahuje marketingový průzkum, situační analýzu podniku, analýzu SWOT a PEST, Porterův model 5 konkurenčních sil, marketingové cíle, strategie a mix, akční program s rozpočtem a mediaplánem a nakonec systém kontroly a vyhodnocení. V …více
Abstract:
The subject of the Bachelor thesis is the creation of a marketing plan. In the theoretical section is a definiton of the marketing plan and is described its structure. The marketing plan also includes a marketing research, situation analysis of a company, SWOT and PEST analysis, Porter's five forces analysis, marketing goals, strategies and mix, action plan with budget and mediaplan and finally a control …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.