Daniel Vaňát

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Landema Group s.r.o.

Analysis of the marketing mix of Landema Group s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu podniku Landema Group s.r.o. a navrhnout kroky k jeho vylepšení. Podnik chce zvyšovat své prodeje udržením si své zákaznické základny starší generace a přilákáním mladší generace. Zároveň chce zvyšovat své povědomí na veřejnosti, jelikož si prošel rebrandingem. Práce byla provedena pomocí dvou kvalitativních rozhovorů s vlastníkem společnosti a …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing mix of Landema Group s.r.o. and to propose steps to improve it. The company wants to increase its sales by retaining its customer base of the older generation and attracting the younger generation. It also wants to increase its public awareness as it has undergone a rebranding exercise. The work was conducted through two qualitative interviews …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Michaela Dvořáková
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90045