Analýza marketingového mixu společnosti Landema Group s.r.o. – Daniel Vaňát
Daniel Vaňát
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Landema Group s.r.o.
Analysis of the marketing mix of Landema Group s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu podniku Landema Group s.r.o. a navrhnout kroky k jeho vylepšení. Podnik chce zvyšovat své prodeje udržením si své zákaznické základny starší generace a přilákáním mladší generace. Zároveň chce zvyšovat své povědomí na veřejnosti, jelikož si prošel rebrandingem. Práce byla provedena pomocí dvou kvalitativních rozhovorů s vlastníkem společnosti a …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing mix of Landema Group s.r.o. and to propose steps to improve it. The company wants to increase its sales by retaining its customer base of the older generation and attracting the younger generation. It also wants to increase its public awareness as it has undergone a rebranding exercise. The work was conducted through two qualitative interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90045
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Michaela Dvořáková
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90045
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Trénink dechového svalstva s využitím respiračních pomůcek u pacientů s chronickým systolickým srdečním selháním
Filip Dosbaba -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Marketing Strategy of a Chosen Company
Natalie Jedlička -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek