Magdalena BOLENOVÁ
Bakalářská práce
Vývoj kresby domu
Development of drawings of the house
Anotace:
Práce se zabývá vývojem kresby domu u dětí mladšího školního věku, sleduje trendy, které se v této věkové skupině objevují. Teoretická část čerpá z odborné literatury; rozpracovává vývoj kresby a vývoj dětí mladšího školního věku. Popsán je vývoj kresby domu. Dům je dále nahlížen jako symbol a zmíněny jsou jeho možné interpretace. Praktická část popisuje skupiny obrázků dětí mladšího školního věku …víceAbstract:
My thesis deals with the development of house drawing of children attending primary school as well as the general developmental trends within this age group. There are references found in literature to development of drawings and general development of children of primary school age. The evolution of the house drawing is also described. The house is also seen as a symbol and possible interpretations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2016
- Vedoucí: Mgr. Jana Kouřilová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BOLENOVÁ, Magdalena. Vývoj kresby domu. Č. Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Arteterapie
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ