Bc. Vivian Hottmarová

Bakalářská práce

Analýza zavádění nového produktu na trh

The New Product Launch Aspects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou zavádění nového produktu na trh. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Informace v první části jsou čerpány z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny marketingové pojmy, které se vztahují k samotnému zavádění produktu na trh a problematiku s tím spojenou. Druhá část je věnována firmě Dama spol. s r.o., která na trhu působí v oblasti stavebnictví …více
Abstract:
This bachelor thesis pertains to an analysis of launching a new product to market. It is divided into two sections, theoretical and practical. The information contained in the first section is drawn from professional literature. Here I explain marketing concepts that relate to the achal introduction of a product to market and associate problems. The second section is about Dama s.r.o. company that …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní