Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem – Ing. Ondřej Prokop
Ing. Ondřej Prokop
Bakalářská práce
Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
Social Network and their marketing potential for small and medium businesses
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro menší firmy se speciálním zaměřením na Facebook. Pro jednoduché pochopení dané problematiky obsahuje praktická doporučení, která lze dále využít v praxi. Práce je celkem rozdělena do dvou hlavních bloků. V první teoreticko-metodologické části nejprve specifikuji nejdůležitější pojmy pro pochopení dalších textů. Popisuji zde dále předpoklady …víceAbstract:
This thesis analyzes posibilities of using social networks for small companies, focusing on Facebook. Thesis contains practical advices for simple understanding of given topic, which can be used furthermore in practice. Work divides into two main parts. First theoretical and methodological part specifies the most important ideas for understanding next texts. It describes assumptions for creation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oqtci/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová