Ing. Ondřej Prokop

Bakalářská práce

Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem

Social Network and their marketing potential for small and medium businesses
Anotace:
Tato práce se zabývá možnostmi využití sociálních sítí pro menší firmy se speciálním zaměřením na Facebook. Pro jednoduché pochopení dané problematiky obsahuje praktická doporučení, která lze dále využít v praxi. Práce je celkem rozdělena do dvou hlavních bloků. V první teoreticko-metodologické části nejprve specifikuji nejdůležitější pojmy pro pochopení dalších textů. Popisuji zde dále předpoklady …více
Abstract:
This thesis analyzes posibilities of using social networks for small companies, focusing on Facebook. Thesis contains practical advices for simple understanding of given topic, which can be used furthermore in practice. Work divides into two main parts. First theoretical and methodological part specifies the most important ideas for understanding next texts. It describes assumptions for creation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace