Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu – Bc. Zabrucká Zabrucká
Bc. Zabrucká Zabrucká
Bakalářská práce
Psychologický rozměr barev jako součást efektivního marketingu
Psychological dimension of colors as a part of effective marketing
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na téma vlivu barev a jeho následné využití v marketingu. V teoretické časti se práce zabývá popisem působení barev z několika rozdílných úhlů pohledu, provázáním barev s osobností člověka, rozdílným vnímáním barev napříč kulturami, a nakonec úlohou barev při nákupním rozhodování. V praktické části je pomocí dotazníku sestaveného ze dvou částí zkoumaný předpoklad, zdali …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on emphasizing the impact of colors in marketing use. Theoretical part of the thesis defines the impact of colors from different perspectives, the way how personalities are linked to the colors, different perceptions of colors across cultures and finally the role of colors in shopping decisions. In the practical part is used questionnaire composed of two parts to examine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ep0nc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová