Bc. Tomáš Rys
Bachelor's thesis
Gastronomické služby v nákupních centrech
Gastronomic services in shopping centers
Abstract:
Bakalářská práce je aplikována na Obchodní centrum Nový Smíchov, které se nachází na Praze 5, v městské části Anděl. Cílem bakalářské práce je analyzovat rozsah a způsob nabídky stravovacích služeb. Práce dále vyhodnocuje porovnání rozsahu a způsobu nabídky před a během vládních opatření v souvislosti s pandemií COVID-19. Dále poskytuje přehled, v jaké míře byli zákazníci ovlivněni pandemií COVID-19 …moreAbstract:
The Bachelor thesis is applied on Shopping centre Nový Smíchov located in Prague 5, in the Anděl district. The aim of the thesis is to analyze a range and ways of catering services. The thesis also evaluates comparison of situation in catering services before and during COVID-19 and government restrictions. Paper brings an overview of how much customers were affected by pandemic COVID-19 in using gastronomic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2021
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/y5iey/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2021
- Supervisor: Ing. Darina Svobodová
- Reader: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Šárka Hrušková -
Gastronomické podniky v době koronavirové v Praze
Valerie Benešová -
Gastronomické služby v lázních - trendy a specifika
Ida Mlčkovská -
Gastronomické služby v lázeňském městě
Martin Voldřich -
Spokojnosť s vybranými gastronomickými službami v Café Pasáž
Lucia Onderčová -
Gastronomické služby v nákupních centrech
Slobodan Ubović -
Kvalita gastronomických služieb v hoteloch
Filip Oľha