Role kultury v psychologii reklamy – Tereza Kleinová
Tereza Kleinová
Diplomová práce
Role kultury v psychologii reklamy
The role of culture in the psychology of advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem kultury na tvorbu reklam. S kulturou úzce souvisí přístupy globálních firem k mezinárodní reklamní komunikaci. Kulturní aspekty mají klíčový vliv na mezinárodní komunikační strategii jednotlivých globálních firem, a proto je pro firmu zásadní, kterou strategii si zvolí, aby její reklamní sdělení byla efektivní. Cílem práce je z pohledu psychologie reklamy analyzovat …víceAbstract:
Master thesis is focused on the influence of culture on the creation of advertisements. The approaches of global companies to international advertising communication are closely related to culture. Cultural aspects have a key influence on the international communication strategy of each global company, and therefore it is crucial for the company which strategy it chooses in order for its advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79601
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Success Factors of Standardized International Communication Campaigns
Michael Bahles -
Etika reklamní komunikace v ČR a v zahraničí
Martina MÜLLEROVÁ -
Analýza marketingové komunikace vybraných bankovních produktů v mezinárodní bance
Marie Chodorová -
Marketingová komunikace mladých bank na českém trhu
Daniel Tuček -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček