Marketingová studie vybrané turistické destinace – Tomáš Veselý
Tomáš Veselý
Master's thesis
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Marketing study of a selected tourist destination
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Marketingová studie vybrané turistické destinace“ zkoumá marketingové prostředí městské části Praha 12. Cílem práce je analyzovat marketingové prostředí destinace a na základě zjištěných skutečností a vlastních postřehů předložit návrhy, které povedou k rozvoji cestovního ruchu v oblasti a ke zvýšení atraktivity destinace. Nástroje použité ke zhodnocení marketingu Prahy 12 …moreAbstract:
The master thesis entitled "Marketing study of a selected tourist destination" examines the marketing environment of the city district Prague 12. The aim of the thesis is to analyze the marketing environment of the destination and based on the findings to submit proposals that will lead to the development of tourism in the area and increase the attractiveness of the destination. The tools used to evaluate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85832
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Zdenka Petrů
- Reader: Martin Vaško
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Anna Horáková -
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Adéla Dvořáková -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová -
Bosna a Hercegovina jako turistická destinace
Michaela Kohoutková -
Možnosti zaměření marketingové komunikace Spojených Arabských Emirátů v ČR jako turistické destinace
Andrea Burkotová -
Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace
Lucie Dlouhá