Marketingová studie vybrané turistické destinace – Tomáš Veselý
Tomáš Veselý
Diplomová práce
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Marketing study of a selected tourist destination
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Marketingová studie vybrané turistické destinace“ zkoumá marketingové prostředí městské části Praha 12. Cílem práce je analyzovat marketingové prostředí destinace a na základě zjištěných skutečností a vlastních postřehů předložit návrhy, které povedou k rozvoji cestovního ruchu v oblasti a ke zvýšení atraktivity destinace. Nástroje použité ke zhodnocení marketingu Prahy 12 …víceAbstract:
The master thesis entitled "Marketing study of a selected tourist destination" examines the marketing environment of the city district Prague 12. The aim of the thesis is to analyze the marketing environment of the destination and based on the findings to submit proposals that will lead to the development of tourism in the area and increase the attractiveness of the destination. The tools used to evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85832
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85832
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová studie vybrané turistické destinace
Anastasiya Piatrenka -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová komunikace vybraného města jako turistické destinace
Anna Horáková -
Marketingová analýza turistické destinace Šumava
Adéla Dvořáková -
Marketingová studie vybrané turistické destinace - Budějovicko
Nikola Hönigová -
Bosna a Hercegovina jako turistická destinace
Michaela Kohoutková -
Možnosti zaměření marketingové komunikace Spojených Arabských Emirátů v ČR jako turistické destinace
Andrea Burkotová -
Turistická destinace Kutná Hora a analýza její marketingové komunikace
Lucie Dlouhá