Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o. – Bc. Monika HORÁKOVÁ
Bc. Monika HORÁKOVÁ
Bakalářská práce
Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.
The autumn advertising campaing as a significant part of marketing plan for company Ahorn CZ, s. r. o.
Anotace:
V rámci své několikaměsíční praxe pro reklamní agenturu Artel CZ, s. r. o. mi byla poskytnuta možnost podílet se na navrhování podzimní reklamní kampaně pro firmu Ahorn CZ, s. r. o. Tato kampaň je jedním z nejdůležitějších kritérií pro sestavení marketingového plánu pro rok 2007. Pro tento účel byl sestaven akční plán, mezi jehož hlavní části bych zařadila direct mailovou kampaň, telemarketing, organizace …víceAbstract:
In connection with my several month practice for advertising agency Artel CZ, s. r. o. it was provided chance to me of participant in suggesting of autumn advertising campaign for company Ahorn CZ, s. r. o. This campaign is one of the most important criterions for put together of marketing plan for year 2007. For this purpose was put together the action plan I would be arrange among its main parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Monika. \textit{Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/bh6gad/.
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Monika. Podzimní reklamní kampaň jako významná součást marketingového plánu pro firmu AHORN CZ, s. r. o.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kampaň se zaměřením na tisková média
Veronika VILÍMKOVÁ -
Zlepšení používání nástroje on-line direct mail v oblasti B2B
Iva Blechová -
Analyzing direct mail letters as a genre: their functions & structures
Daniel KAPINOS -
Vývoj direct mailu v digitálním věku
Jakub Oth -
Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
Jaroslava KOŘENÁ -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
Karolína Krupková -
Využití metod direct marketingu v průmyslové společnosti Kazachstánu
Mariya Manuilova